Skip navigation

Şi că tot am chef de miştouri în seara asta: cine pula mea se cred bloggerii ăştia? Chiar vrea cineva să citească “dizertaţiile” unui puber plin de coşuri cu privire la noul stic USB de 2000 de giga? Interesează pe cineva părerea lui Tudor Chirilă despre ceva anume? Cine pula mea e Cabral? Există cu adevărat Zoso?

Blogul este unealta cu care orice labagiu frustrat şi egoist a ajuns să aibă acces la lume. Îşi spune păreri despre orice şi se plânge de tot ce-l înconjoară. Dacă te calcă cineva pe converşi în troleu devine aşa o tragedie naţională, încât merită să scrii un articol despre asta. Stai prea mult la coadă pentru alocaţie? Din asta se naşte un text plin de pilde pentru posteritate. Ai picat un examen? Scrie o odă a martirilor persecutaţi de profesorii malefici. A ieşit Băsescu? Plânge-te. A luat România bătaie la fotbal? Scrie despre asta de parcă n-ar exista jurnale de sport. Doar te pricepi la tot. Tot ceea ce ţi se întâmplă ţie este extraordinar şi nimeni nu ar trebui să moară fără să ştie ce părere ai tu despre noile scări rulante din Mall Vitan.

De ce nici un blogger nu-şi descrie vreodată ziua într-un mod total ne-romanţat? Pentru că nimeni n-ar vrea să citească despre loţiuni anti-coşuri, coşuri stoarse, acnee, masturbare, pijama cu spider-man, chipsuri, râgâituri comparate între Pepsi şi Coca Cola, Pall Mall albastru, mizerie sub unghii, USB, masturbare, afişe cu LOTR, insigne, căcaturi, teneşi rupţi, fire de păr încarnate, scrumiere pline ochi, furuncule, Starcraft, masturbare, Warcraft, eugenii, pufuleţi, băşini şi unghii încarnate.

8 Comments

    • Veta Marx
    • Posted 14 December 09 at 9:38 am
    • Permalink

    Excelent. Multumim de ping.

    • elena s
    • Posted 4 January 10 at 1:53 pm
    • Permalink

    ultimul paragraf: ai ceva cu masturbarea? ai putea scrie articole minunate :P

  1. Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

  2. Faci care parte dintre acei oameni care isi sustin aroganta pe… NIMIC!

    Nu vrei sa citesti despre masturbare nu citi. Eu asa fac! Si pe cine plm crezi ca intereseaza parerea ta despre cei de care eu nici nu am auzit? Pana la tine nu stiam ca exista asa oameni. Te integrezi perfect in peisajul mioritic. Succes.
    P.S. Chiar ai talen! Te rog fa-ti mai mult timp liber, am orgasm cand iti citesc articolele.

  3. Am revazut poza postata de tine. Este buna! Iti faceai un bine daca o lasai necomentata…

    • F-Raptor
    • Posted 24 July 10 at 3:28 pm
    • Permalink

    Alexandru, de ce esti nervos? Iar te-a inselat iubitul tau cu altul?

  4. Muie la iehovisti, mormoni si atei!

    • F-Raptor
    • Posted 22 August 10 at 9:45 pm
    • Permalink

    Muie si tie, si familiei tale, prostule!


Leave a comment